Ahoj kamarádi, neuměl by mi někdo poradit jak byl původně z výroby uchycený výfuk, hledal jsem snad vše možné a našel jak náhradní díly tak fotky, přesto mi přijde zvláštní, jestli je možné aby byl celý výfuk upevněný na pevno? Copak nikde není odpružení? Už jsem přemýšlel i na vložení nějakého pružného vlnovce. Budu rád když mi někdo poradí, nebo uvede do historie.
Předem děkuji.
H.
Uchycení výfuku
Re: Uchycení výfuku
Jedná se o Ford Mutt M151 A2.
Re: Uchycení výfuku
Podle katalogu dílů to vypadá,že tam skutečně žádný pružný element není,na A1 jsem myslím taky nic neměl,vedení co vím, ale nepraskalo,jen jsem měl výfuk mírně ošoupaný od přední kardanky,protože jsem měl slehlý silentbloky pod motorem.
Když jsem koupil Mungu, tak na ní předešlý majitel dal za svody vlnovec a na Willysu je taktéž,i pružné uchycení,je to určitě lepší,za takové vylepšení tě nikdo snad křižovat nebude.
Když jsem koupil Mungu, tak na ní předešlý majitel dal za svody vlnovec a na Willysu je taktéž,i pružné uchycení,je to určitě lepší,za takové vylepšení tě nikdo snad křižovat nebude.

1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Uchycení výfuku
Je to tak, žádný pružný element tam není. A funguje to.
Re: Uchycení výfuku
Moc děkuji za odpověď a potvrzení. Zkusím tam vložit alespoň krátký vlnovec.
Mějte se hezky.
Honza
Mějte se hezky.
Honza
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host