škubání

Rady, tipy, triky a návody - nebojte se zeptat!
Uživatelský avatar
Laki
Major
Major
Příspěvky: 975
Registrován: 26 kvě 2008 18:05
Bydliště: Chrudimsko

škubání

Příspěvek od Laki » 19 čer 2013 20:09

nemáte někdo nějakej tip,rozdělovač a karbec měním a ladím a furt ne a ne :( když jedu tak na slabší půl plyn tak to pořád poškubává a když jedu chvíli na vykvalt a pak přidám tak se zakucká a nebo škytne do sání . Na volnoběh uplně normálně a na plnej taky :( prostě nevím a prosím o radu,i blbou aspoň ocením zájem :wink: už fakt nevím :(

Uživatelský avatar
Stanles
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3546
Registrován: 26 říj 2007 16:24
Bydliště: Sever Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání

Příspěvek od Stanles » 19 čer 2013 21:05

Karbec si čistil? Pořádně vymejt, vyfoukat, nebo elektrolýzou. Popřípadě zkusit jinej rozdělovač, nejlíp mechanickej. Asi bych začal těmahle dvouma věcma.
O\|||||/O
1960 - GAZ 69M
1952 - M38
1951 - M100 Trailer
1959 - ITM Jeep

Obrázek
http://www.jeep-m38.rps.cz/

Uživatelský avatar
Laki
Major
Major
Příspěvky: 975
Registrován: 26 kvě 2008 18:05
Bydliště: Chrudimsko

Re: škubání

Příspěvek od Laki » 19 čer 2013 21:16

to mám za sebou,dva karbce ,dva rozdělovače a stokrát čištěný :( a dneska 150 km s pokusama ladit bohatost směsi a předstih

Uživatelský avatar
Stanles
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3546
Registrován: 26 říj 2007 16:24
Bydliště: Sever Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání

Příspěvek od Stanles » 19 čer 2013 21:54

Ty karbce a rozdělovače máš 100 % že jsou funkční, či pučený z jezdícího auta?
Určitě tam máš benzínovej filtr, dává tam pumpa dost benzínu?
Máš tam zpátečku do nádrže? Ta občas taky dělá bordel.
O\|||||/O
1960 - GAZ 69M
1952 - M38
1951 - M100 Trailer
1959 - ITM Jeep

Obrázek
http://www.jeep-m38.rps.cz/

Uživatelský avatar
Pedro
Admin
Příspěvky: 832
Registrován: 15 kvě 2007 09:43

Re: škubání

Příspěvek od Pedro » 19 čer 2013 22:31

Když vynecháme svíčky a jejich kabely, ve kterých být problém může, ale nebývá, tak je u Mutta ve hře 5 souvisejících parametrů, které všechny v křehkém součtu dělají běh motoru: karburátor, rozdělovač, metering valve(+mít samozřejmě vše související správně zapojené), palivové čerpadlo a vracečka do nádrže.
Ideální je mít ty první 4 věci z jiného plně funkčního auta na prohození a ladit vždy jen jednu z toho rozhašeného.
Ani to ale zdaleka nemusí být cesta k jistému vítězství. Je to prostě Mutt a místo karburátoru má splachovadlo, místo normálního odvětrání motoru má nesmyslnou podtlakovou soustavu měnící složení nasávané směsi obtížně vyzpytatelným přisáváním vzduchu až mezi karburátor a válec, plus rozdělovači by u takhle moderního auta pro vyvážený chod a přechody rozhodně neuškodila i podtlaková regulace předstihu.

matthew
Technical Sergeant
Technical Sergeant
Příspěvky: 70
Registrován: 09 srp 2011 21:38
Bydliště: Hýskov

Re: škubání

Příspěvek od matthew » 19 čer 2013 23:26

Mě to taky škube. Seru na to, hlavně že to ňák jede :drive:
:lol:
M151 A2
M416
MW 750

Uživatelský avatar
bighead
Major
Major
Příspěvky: 668
Registrován: 16 čer 2009 19:30
Bydliště: South Bohemia

Re: škubání

Příspěvek od bighead » 20 čer 2013 00:14

Matthew ty si řízek,tys to rozštíp :-D
Mě zas škube pravý oční víko,prej stres, nebo že by metering valve?! :lol:
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4

Jack Bery
Major
Major
Příspěvky: 687
Registrován: 25 zář 2008 17:40
Bydliště: Lomnice nad Lužnicí

Re: škubání

Příspěvek od Jack Bery » 20 čer 2013 08:10

Já bych taky až tak moc neřešil, vzhledemk mým ladičským schopnostem považuji za úspěch, když se auto pohybuje směrem dopředu.

Uživatelský avatar
Laki
Major
Major
Příspěvky: 975
Registrován: 26 kvě 2008 18:05
Bydliště: Chrudimsko

Re: škubání

Příspěvek od Laki » 20 čer 2013 08:33

jo za těch pět let co ho mám jsem to taky nikdy neřešil,ale čím dál víc se člověk nudí a zvedaj se mu nároky tak mě napadlo že bych to zkusil doladit aby to jezdilo pěkně jako tudor. No ale asi to nechám tak a bude :( Na normálnim ježděni to člověk ani nepocejtí,ale ve větším provozu a nebo ve městě je to prostě znát. Myslel jsem že když sesadím karbec a rozdělovač z novejch věcí tak že se to doladí a bude,alenedomyslel jsem že je tam vlastně ještě spousta dalších kokotin jak píše Pedro. Tak na to seru a jedu se koupat :wink:

jahytom
Sergeant Major
Sergeant Major
Příspěvky: 82
Registrován: 20 čer 2011 08:38

Re: škubání

Příspěvek od jahytom » 20 čer 2013 09:57

mně to dělá v prudkém kopci v terénu.jak se auto nakloní víc ,tak mi ubery plyn a po pár vteřinách zas je v poho.

Uživatelský avatar
Stanles
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3546
Registrován: 26 říj 2007 16:24
Bydliště: Sever Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání

Příspěvek od Stanles » 20 čer 2013 14:20

Laki - kontroloval jsi výšku hladiny plováku? Špatná hladina taky dělá pěknej bordel.

jahytom - to Ti dělá jen v zátahu do kopce nebo prostě v zátahu? Třeba AC pumpa v extrému nestíhá dávat dost paliva.
O\|||||/O
1960 - GAZ 69M
1952 - M38
1951 - M100 Trailer
1959 - ITM Jeep

Obrázek
http://www.jeep-m38.rps.cz/

Uživatelský avatar
Laki
Major
Major
Příspěvky: 975
Registrován: 26 kvě 2008 18:05
Bydliště: Chrudimsko

Re: škubání

Příspěvek od Laki » 20 čer 2013 17:53

tu hladinu jsem řešil,ale jen podle rad okolí,jinak jestli je nějaká přesná hodnota tak tu nevím,ale i když byla vyšší a nebo naopak nižší tak jsem rozdíl nepozoroval :( dal jsem dneska karbec na ultrazvuk a až bude chladnějc a chuť tak budu pokusy opakovat,teď mě stačí že mě doveze k vodě a na anténě můžu sušit plavky :wink:

Uživatelský avatar
Stanles
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3546
Registrován: 26 říj 2007 16:24
Bydliště: Sever Moravy
Kontaktovat uživatele:

Re: škubání

Příspěvek od Stanles » 20 čer 2013 19:38

Zkusil bych tam dát základní hodnotu dle manuálu a pokud by to nepomohlo tak laborovat dál.
Přílohy
karbec.jpg
karbec.jpg (116.65 KiB) Zobrazeno 3411 x
karbec2.jpg
karbec2.jpg (77.57 KiB) Zobrazeno 3411 x
karbec 3.jpg
karbec 3.jpg (94.74 KiB) Zobrazeno 3411 x
O\|||||/O
1960 - GAZ 69M
1952 - M38
1951 - M100 Trailer
1959 - ITM Jeep

Obrázek
http://www.jeep-m38.rps.cz/

Uživatelský avatar
Laki
Major
Major
Příspěvky: 975
Registrován: 26 kvě 2008 18:05
Bydliště: Chrudimsko

Re: škubání

Příspěvek od Laki » 20 čer 2013 21:11

díkas,jak dorazí z čistírny tak to tak poladím a uvidím ;-) narychtoval jsem i kladívkovej rozdělovač,obědnal nový svíčky a budu dál laborovat,do AC pumpy jsem dneska koukal a membrána s ventilkama krásně čistá a dává jako blázen,vracečku mám zaslepenou tak pak uvidím. Co by se stalo kdyby jsem zaslepil i všechny ty podtlakový trubky kolem motoru?

olidoli
1st Lieutenant
1st Lieutenant
Příspěvky: 176
Registrován: 17 lis 2008 03:38

Re: škubání

Příspěvek od olidoli » 20 čer 2013 21:23

Z vlastní zkušenosti vím, že Stanley může být hodně blízko. Hladina v plovákové komoře dokáže u muttanta dělat nehorázný divy. Bohužel původní hodnoty nejsou směrodatné. Jednou jsem s tím zabil celý den. Minimálně 10x demontáž a vzápětí, po přenastavení plováku, zpětná montáž karbce. Ale povedlo se. A pak je dobré vlastnit aspoň čtyři karbce a zkoušet :) Vyzní to dost blbě, ale je to tak. Na tři to nejede a na čtvrtý to jede jek z praku. Ale zřejmě to nejsou žádné převratné novinky.

Odpovědět

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host