Jaký dáváte do Muttích diferenciálů olej?Pokud hypoidní, např.PP 90 H,tak proč?
V manuálu je uvedený pouze jeden olej,jak pro převodovku,tak převodku řízení a diferáky.Hypoidní to přece být nemůže, do převodovky se nedává,protože škodí synchronům.
Jaký je v Muttích difech převod?
Koukal jsem do různých příruček- do Uazích difů se má dávat PP 80,do Gazu 69 opět olej stejný jak pro převodovky,převodku řízení-tj.obyčejný převodový olej.
U Gaze 66 ,kde je jako u jediného uveden stálý převod kuželovými koly s hypoidním ozubením, je pro dify taktéž předepsaný obyčejný PP 80...a opět i do všech převodovek.
Zajímavé je,že PP 90 H byl předepsaný pouze na mazání drážek kardanů u UAZe.
Jak to tedy je?
Očekávám fundované odpovědi,reakce typu:Já tam dávám celý život do všeho PP 90 H a pořád to jezdí,nebo hlavně aby tam nějaký olej byl atp. sem psát nemusíte.
Hypoid?
Re: Hypoid?
Dostatečně "fundovanou" odpověď najdeš řekl bych na straně 187 v manuálu http://www.pedros.cz/M151/TM_9-2320-218-34P.pdf, kde je výslovně uvedeno, že soukolí (položka 4) má hypoidní ozubení.
Jinak bych se ale osobně nebránil ani té staré moudrosti, že pokud není výslovně uvedeno jinak, tak do převodovky hypoidní olej ne a do běžných diferenciálů s otevřeným košem hypoidní olej "pro jistotu, abych nemusel nic zkoumat," ano.
Jinak bych se ale osobně nebránil ani té staré moudrosti, že pokud není výslovně uvedeno jinak, tak do převodovky hypoidní olej ne a do běžných diferenciálů s otevřeným košem hypoidní olej "pro jistotu, abych nemusel nic zkoumat," ano.
Re: Hypoid?
Dík za odkaz,tím je to jasné.
To,že se v těch příručkách měl dávat jen obyč. převoďák, je zřejmě proto,že se to tak dřív dělalo,že byl jeden univerzál,našel jsem ještě jednu novější příručku na UAZe a tam už je uveden PP 90 H.
To,že se v těch příručkách měl dávat jen obyč. převoďák, je zřejmě proto,že se to tak dřív dělalo,že byl jeden univerzál,našel jsem ještě jednu novější příručku na UAZe a tam už je uveden PP 90 H.
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4