MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Jedničkáři by se jistě rádi pokochali(možná i dvojkaři) nějakýma fotkama nového přírůstku, co ty na to?
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Zdar borci,
protože po smolném létě (1xzadřená klika a prasklá hlava řeším podobné problémy) sázím na líná závaží v rozdělovači. Víte asi jaká hmota se tam na hřídelkách a pružinkách utvoří po pár letech, nějakým tom brodění a párkrát přimáznutí. Neochotně se oddalují a ještě neochotněji vrací. Rozdělat, odsvinit, namazat hřídelky závažíček suchým teflonem a musí to být o fous lepší . . . .
protože po smolném létě (1xzadřená klika a prasklá hlava řeším podobné problémy) sázím na líná závaží v rozdělovači. Víte asi jaká hmota se tam na hřídelkách a pružinkách utvoří po pár letech, nějakým tom brodění a párkrát přimáznutí. Neochotně se oddalují a ještě neochotněji vrací. Rozdělat, odsvinit, namazat hřídelky závažíček suchým teflonem a musí to být o fous lepší . . . .
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Díky chlapi za rady a návrhy. Ještě, než se pustím do rozdělovače a karburátoru - viz.foto, je to originál karburátor, co tam patří?? :-) Jen pro sichr... jestli tam někdy někdo nenamontoval něco z něčeho jiného...
- Přílohy
-
- IMG_2832.JPG (88.82 KiB) Zobrazeno 2348 x
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Přátelé, ještě jedna věc, nemáte někdo rozkreslení - plánek k rozdělovači a ke karburátoru, než se do toho čištění a údržby pustím...? :-) Díky moc!
PS: fota dodám dnes večer se základním popisem historie mého nového vozu...
PS: fota dodám dnes večer se základním popisem historie mého nového vozu...
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Jen tak narychlo nějaký skrýnšoty,ale budeš si muset postahovat manuály z Pedrovo sajty a najít si tam ten karbec rozhozenej a studovat,jinak tě tu brzy někdo(kdo asi)vyhlásí :
http://www.pedros.cz/
A jestli jsi na tom s angličtinou jak já, tak tě potěš pámbů,jak říkala moje babi...
http://www.pedros.cz/
A jestli jsi na tom s angličtinou jak já, tak tě potěš pámbů,jak říkala moje babi...
- Přílohy
-
- Screenshot 2014-09-30_14-33-23.jpg (60.19 KiB) Zobrazeno 2337 x
-
- Screenshot 2014-09-30_14-38-18.jpg (61.23 KiB) Zobrazeno 2337 x
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Tak Tě tu mezi náma vítám chlape !!!
Velmi dobrej počin jsi udělal, že jsi MUTTa zakoupil, aspoň budeš mít každou volnou chvilku mít co dělat nejen v garáži
Hele karbec máš origo, sic je to ten novější, ale to je asi lepší varianta.
Za mě bych se především zaměřil jak už tu bylo řečeno: rozdělovač a pak až karburátor.
Rozdělovač by bylo dobrý zjistit co tam vlastně máš, jestli to je mechanickej nebo elektronickej.
Pokud elektronika tak vřele doporučuju sehnat mechaniku. Jesi tam máš mechaniku tak povyměnovat cívky a kladívka a zkusit ten předstih.
Pokud nepomůže tak rozborka karburátoru, vyčistit, propláchnout a když to bude rozhozený určitě zkontrolovat jakou máš nastavenou hladinu, ta taky dokáže potrápit.
Někdy dělá svini i spátečka z karburátoru do nádrže, ale to už zacházím do extrémů.
Přeju hodně zdaru a brzké odhalení problému.
Velmi dobrej počin jsi udělal, že jsi MUTTa zakoupil, aspoň budeš mít každou volnou chvilku mít co dělat nejen v garáži
Hele karbec máš origo, sic je to ten novější, ale to je asi lepší varianta.
Za mě bych se především zaměřil jak už tu bylo řečeno: rozdělovač a pak až karburátor.
Rozdělovač by bylo dobrý zjistit co tam vlastně máš, jestli to je mechanickej nebo elektronickej.
Pokud elektronika tak vřele doporučuju sehnat mechaniku. Jesi tam máš mechaniku tak povyměnovat cívky a kladívka a zkusit ten předstih.
Pokud nepomůže tak rozborka karburátoru, vyčistit, propláchnout a když to bude rozhozený určitě zkontrolovat jakou máš nastavenou hladinu, ta taky dokáže potrápit.
Někdy dělá svini i spátečka z karburátoru do nádrže, ale to už zacházím do extrémů.
Přeju hodně zdaru a brzké odhalení problému.
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
no koukám podle fotky ti chybí origo gumová hadice mezi karbec a filtr tu bych doporučil protože zajišťuje těsnost a tím pádem bezpečnost tvého motoru proti bordelu stojí cca 500 kč ale v české kotlině to může bejt i víc no a rozdělovač neni o nic složitější než ta fixírka naštěstí američan to má udělaný blbuvzdorně takže tam nejde nic otočit pokud ho necháš v motoru jinak maximálně o 180 st.
Mutt mit uns
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
Zdarec, tak mám nový poznatek :-) Zatím jsem vyměnil palivové hadice a ten průhledný odkalovací filtr za nový (starý měl v sobě tak 40% "bláta"), samozřejmě to nepomohlo. Nicméně pokud povytáhnu za jízdy sytič tak na 5mm, je po problému, motor okamžitě začal táhnout na plný plyn a jízda bez problémů.... ??? Při vyřazení samozřejmě trošku vyšší otáčky, ale nic zásadního. Když to stáhnu, otáčky na minimu, ale jízda na 50% plynu, více = zase ztráta výkonu, "kuckání"....
PS: s tou hadicí od vzducháče souhlas, už to sháním...
PS: s tou hadicí od vzducháče souhlas, už to sháním...
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
hmm tak to vypadá na krbec sundat rozebrat a vyčistit ty dvě trysky co tam jsou práce to neni složitá
Mutt mit uns
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
A BACHA na trysce je malej kroužek /těsnění hlavně ho neztratit.
Re: MUTT M151 A1 - potíže, rada??
No z karbecu mám zatím celkem respekt, tak uvidíme, zda se k tomu odhodlám... ale díky za cenné a zásadní info k tomu!
PS: fotky už jsem doplnil - jak jsem slíbil, do sekce "představení! nováčků... i s popisem :-)
PS: fotky už jsem doplnil - jak jsem slíbil, do sekce "představení! nováčků... i s popisem :-)