tak se podivejte co je možné
kámoš mi volal že mu protejká voda do oleje tak jsem si říkal že to bude celkem jasný a tak jsem sundal hlavu motoru a nic no pak jsem sundal boční dekl u zdvihátek a je to! máme dirku pro objasnění motor je po GO a má najeto cca 1200 mil je to mezi 2-3 válcem
Tak kde se stala chyba ? únava materiálu ? nebo špatně dotažená hlava? můj osobní pocit je špatný postup při dotahování ale čerti vědi! možná přílišné přetažení 1. šroubu při dotahování tím pádem nedodržení postupu při dotahování hlavy na 3 kola
takže kdo má s tim nějakou zkušenost ?
prasklina na bloku motoru
prasklina na bloku motoru
- Přílohy
-
- DSC_4816.jpg (311.61 KiB) Zobrazeno 2047 x
-
- DSC_4817.jpg (393.3 KiB) Zobrazeno 2047 x
-
- DSC_4818.jpg (182.24 KiB) Zobrazeno 2047 x
Mutt mit uns
Re: prasklina na bloku motoru
Myslím že opravář nevyčistil díru pro šroub a zůstala mu tam voda nebo olej,šroub se pak chová jako píst a úplně
v pohodě při utahování roztrhne blok,párkrát už jsem se s tím setkal.
v pohodě při utahování roztrhne blok,párkrát už jsem se s tím setkal.
Re: prasklina na bloku motoru
no jo ale jezdil na to celkem dlouho do provozu srpen 2014 a ujeto cca1200 mil a nic nebo to trvá tak dlouho než to pukne?
to by se projevilo snad hned ta puklina ne?
to by se projevilo snad hned ta puklina ne?
Mutt mit uns
Re: prasklina na bloku motoru
Praskne to hned,myslel jsem že je to čerstvá oprava.
Re: prasklina na bloku motoru
Podobným způsobem jsem viděl na Muttu prasklou hlavu. Prasklina byla otevřená jen u studeného motoru, když se ohřál, tak jí to zavřelo. Příčina víceméně nebyla (auto předtím dlouhodobě jezdilo bez zásahu), resp. příčinou bylo podle mě teplo, ale ne nějaké akutní, ale prostě se tam nastřádaly ohřevy a chladnutí, až to prasklo.
Re: prasklina na bloku motoru
Po renovaci jsem řešil také prasklou hlavu. Nejdřív jsem ji nechal zavařit a nějaký čas to fungovalo, ale přesto v konci sváru to bylo trochu porézní a utíkala voda ne nijak dramaticky, ale znervózňovalo mne to tak jsem sehnal jinou. Udělal jsem si závěr, že příčinou v minulosti bylo přehřátí motoru. To bylo také příčinou vyřazení a počátek cesty na vrakoviště. Protože ostatní vady byly způsobeny jen pobytem na vrakovištích a transporty.
Re: prasklina na bloku motoru
To je jasný- v Saudi kontrola vody v chladiči=0
Kdo by v tom hicu něco controloval
Přehřátý motor,prasklá hlava,šup s tím do šrotu,češi si to spraví
Kdo by v tom hicu něco controloval
Přehřátý motor,prasklá hlava,šup s tím do šrotu,češi si to spraví
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4