Brzdy, brodící souprava
Re: Brzdy, brodící souprava
Ano, přetlak v motoru, pokud není odvětráván, způsobí průnik oleje pod ventilovým víkem - to je ten jeden z bodů troubleshootingu u montáže brodídího ventilu. Zároveń může způsobit nedomazávání jednotlivých částí motoru z důvodu rozdílů tlaků v mazací soustavě - a jsme zpátky u toho džusu.. Aby to fungovalo, musí to odvětrávat. Práce motoru a rozdělovače s uzavřeným okruhem je tedy možná pouze po krátkou dobu.
Ten kvíz je pro fajnšmekry, ale nejsme ve škole. Pokud otevřu plnící víčko oleje za chodu motoru, tak se nic nestane... Pokud motor víc hází olej, tak jseš pihatej...za normálních okolností lehce dýchá... No a u MV si myslím, že právě doregulovává ty odvětrávací tlaky. Kde je tlak větší, tak přesune kuličku a odpustí, tím poklesne tlak a kuličku v MV přetlačí větší tlak z druhé větve zase zpátky...
Ten kvíz je pro fajnšmekry, ale nejsme ve škole. Pokud otevřu plnící víčko oleje za chodu motoru, tak se nic nestane... Pokud motor víc hází olej, tak jseš pihatej...za normálních okolností lehce dýchá... No a u MV si myslím, že právě doregulovává ty odvětrávací tlaky. Kde je tlak větší, tak přesune kuličku a odpustí, tím poklesne tlak a kuličku v MV přetlačí větší tlak z druhé větve zase zpátky...
Re: Brzdy, brodící souprava
Jen bych chtěl připomenout, že při vjezdu do vody dojde k ochlazení diferenciálů které způsobí podtlak a nasátí vody
Re: Brzdy, brodící souprava
No jo,pak se to má nechat odstát a vypustit vodu,než začne týct olej,ale to jsou vojenský řešení a ten olej už stojí stejně za prd,lepší do tý vody nejezdit,ale tak zas neužiješ srandu-tak si vyber
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Brzdy, brodící souprava
tak k tomu nasátí vody se dá říct jen to že je to sprostá pomluva z vás tady vodou najezdim dost a vodu v dif. nemám jsou to pouze úvahy teréních teoretiků a nebo problém netěsných dejcháků a ten přetlak co způsobuje fording valve je opravdu mírný a to že by mi kvůli tomu přestal mazat motor no sorry hoši to už je hluboký vesmír
strojům zdar
P.S. tlak oleje podle manuálu a i budíku je 35-45 psi předepsaný tlak v pneu je 25 psi (cca 1,7 bar)
strojům zdar
P.S. tlak oleje podle manuálu a i budíku je 35-45 psi předepsaný tlak v pneu je 25 psi (cca 1,7 bar)
Mutt mit uns
Re: Brzdy, brodící souprava
Každej nemá plnej sklep motorů na půdě jako ty,ostatně někde se tu psalo jak jsi jeden v Písku vylágroval
Co jsem dělal v mládí s M461 to na stáří s Muttem vynechám
Co jsem dělal v mládí s M461 to na stáří s Muttem vynechám
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Brzdy, brodící souprava
Zanechte kočkování, mládenci....:-))
Ještě přehled víček na nádrž zde:
http://www.tnjmurray.com/militaryvehicl ... 11/page/12
Ještě přehled víček na nádrž zde:
http://www.tnjmurray.com/militaryvehicl ... 11/page/12
Re: Brzdy, brodící souprava
jo udělal protože jsem udělal chybu a za ní jsem byl po zásluze odměněn ale je mi to buřt protože motor neni nic drahýho a diferák taktéž (víc mě srala ta práce s výměnou)a ten jsem neměnil snad 10 let jelikož se postarám o něj a je klid a po chybě s motorem jsem vyvodil poučení a už se to nestane
a na druhou stranu motorů si můžou všichni koupit co hrdlo ráčí stačí neposlouchat propagandu typu tam už nic neni ,vás tam nepustěj atd. stačí nebejt línej ale to je mimo téma.
a na druhou stranu motorů si můžou všichni koupit co hrdlo ráčí stačí neposlouchat propagandu typu tam už nic neni ,vás tam nepustěj atd. stačí nebejt línej ale to je mimo téma.
Mutt mit uns
Re: Brzdy, brodící souprava
Jo čoveče,já bych asi chcíp dřív na záda,než bych tam dojel,to je na mou kostru už kurevsky daleko
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Brzdy, brodící souprava
Ještě se vracím k tomu víčku - žádný ventilek tam nemám.
- Přílohy
-
- víčko 2.jpg (76.3 KiB) Zobrazeno 1586 x
Re: Brzdy, brodící souprava
Krásné víčko, já bych potřeboval, aby mně těsnilo... Určitě to lze vyřešit výměnou těsnění ve víčku...... Nemáte někdo, náhodou, přesné rozměry O kroužku, ať ho nemusím páčit z víčka, protože ho při výměně určitě poničím a jiné nemám..?
Re: Brzdy, brodící souprava
Tak mě by docela zajímala ta chyba, kterou udělal Saddám s tím motorem. To bych rád věděl, abych se případně vyvaroval. Musím dodat, že do vody lezu s autem nerad, ale pokud by to šlo, rád bych se poučil Díky.
Re: Brzdy, brodící souprava
chyba byla prostá uvolněnej holendr odfuku z bloku motoru tzn netěsnost
dále pro osvětu uzávěru nádrže- NON VENTED znamená NEVĚTRÁ to je pro verzi A2 s uhlíkovým filtrem (to je ta věc v motoru propojená hadicema s filtrem vzduchu)bylo to z důvodu ekologie či jakejch sraček(pozor pasuje i víko ze staršího modelu a není to na závadu) jen fetišistům to vadí
pro A1+A2 ranná výroba jsou víka s delším nápisem viz výše a na vnitřní straně je otočná střelka s pozicema VENTED-VĚTRÁ
NON VENTED-NEVĚTRÁ to je pro případ brodění aby nenateklo do nádrže
starší verze prostě větrala uzávěrem otvoru nádrže PROTOŽE BENZÍN JE TĚKAVÁ LÁTKA tak proto!!!!
hawgh
dále pro osvětu uzávěru nádrže- NON VENTED znamená NEVĚTRÁ to je pro verzi A2 s uhlíkovým filtrem (to je ta věc v motoru propojená hadicema s filtrem vzduchu)bylo to z důvodu ekologie či jakejch sraček(pozor pasuje i víko ze staršího modelu a není to na závadu) jen fetišistům to vadí
pro A1+A2 ranná výroba jsou víka s delším nápisem viz výše a na vnitřní straně je otočná střelka s pozicema VENTED-VĚTRÁ
NON VENTED-NEVĚTRÁ to je pro případ brodění aby nenateklo do nádrže
starší verze prostě větrala uzávěrem otvoru nádrže PROTOŽE BENZÍN JE TĚKAVÁ LÁTKA tak proto!!!!
hawgh
Mutt mit uns
Re: Brzdy, brodící souprava
Ta těsnost při brodění fungovala dobře, ale musím uvést, že na původním těsnění mám ještě jedno z 4 mm tlusté gumy. Rozměry říkat nebudu, protože přestože je z hodně drahé speciální gumy odolné vůči všemu, tak se časem poněkud zvětšilo, takže se uzávěr blbě zavírá, ale zatím to těsní.
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy, brodící souprava
Na jeepu sme měli koupenou gumu která by měla odolat ropným výrobkům a stejně byla za čas na vyhození.
Zatím se osvědčil klingerit
Zatím se osvědčil klingerit
Re: Brzdy, brodící souprava
Klingerit mi přijde moc tvrdej,já si ho vyříz z korku a super,jde to ztuha zavírat a těsní to dobře.On se ten korek pěkně zmáčkne a výpary ho nerozežíraj.
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4