Začal mi zapadat benzin :-(
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Doga-Tak ty jsi reagoval spíš na ty příspěvky z r.2008.Peníze neřešíš,když něco chceš,tak si to prostě koupíš
NOS Fuel Pump na A2..7550,-Kč....
Za mě-mám nějakej strop,takže co je moc je příliš a opice v září mění klec
NOS Fuel Pump na A2..7550,-Kč....
Za mě-mám nějakej strop,takže co je moc je příliš a opice v září mění klec
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Ten sraz uvítám, stejně s vaším klubem máme jakousi družbu, aspoň se poznáme osobně. S tou pumpou to ještě musím nechat trochu uzrát, zaprvé (jak už jsem tady kdysi uvedl) s nákupem na Ebayi nemám dosud nejmenší zkušenost, vůbec nevím jak to funguje a ani nemám nikoho, kdo by mi s tím pomohl, a za druhé vzhledem ke stavu mého auta se mi investice 7 a půl litru zdá poměrně vysoká, takový skvost zase nemám, tak se to nejdřív pokusím vyřešit levnějším způsobem. A nebo budu muset častějc jezdit.
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Pumpa lze sehnat levněji, dělají se i náhrady, ale nemají moc dobrou pověst, šikovní Mutaři zvládnou i repasi za pomocí ventilků z palivové pumpy Škoda 120..řešení je dost.. A správně, chce to víc jezdit... Kdybyste měl někdo, čirou náhodou, chuť teď v sobotu 24.6.2017 zajet do Pardubic, tak tam pořádáme zastavení vzpomínkové jízdy k 75. výročí SILVER A. Rád Vás uvidím. O co jde, je zde a všechny informace tam lze dohledat..
http://www.oldcarrangers.cz/silver-a/
Doga
http://www.oldcarrangers.cz/silver-a/
Doga
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
No, kdysi jsem za dob reálného socialismu jako laik v amatérských podmínkách na hájovně opravil pumpu jednomu chalupáři na na Tatře 613 a kupodivu odjel a myslím, že s tím jezdil i nadále. U MUTTa jsem pumpu ještě venku neměl, tak nevím, jak se do ní leze.
Jinak poslední víkend v červnu jezdím tradičně na White Stork do Luk, tak musíme najít jinou akci.
Jinak poslední víkend v červnu jezdím tradičně na White Stork do Luk, tak musíme najít jinou akci.
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Tak bych chtěl po delší době trochu oživit tohle forum a také se pochlubit úspěchem - konečně jsem vybojoval boj s padáním benzínu. A ani jsem nemusel investovat 7550 Kč jak mi tu kdosi radil, nehledě na problém se sháněním. Kamarád přišel s nápadem, Cu trubku a pertlovačku jsem měl v práci, benzinovou hadičku poskytl mladej a tak jsem koupil akorát holendr a gumovou pumpu, celkem asi 240 Kč. Funguje to perfektně - sice si po delší pauze (měsíc a více) musím nejdříve procvičit ruku jako to někdo dělá gumovým kroužkem, ale efekt je ohromující - i po několika měsících motor naskočí při 2. - 3. otáčce. Kdyby to nějakému originalistovi moc vadilo, původní kovovou trubku jsem zachoval, takže ji kdykoli můžu dát zpět a dál trápit baterky a starter.
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
A2 pumpa nemá ruční páčku na čerpání?(jsem líný si to hledat v příručce a měl jsem A1 s eletrickou).
Ta pumpička se prodává na co,to je na přečerpání paliva z nádrže do nádoby?
Ta by se mi hodila,mám takovou jinou už 25let starou,kdes jí koupil?Je to doufám na benzin,aby ti to nerozpustil.
Ta pumpička se prodává na co,to je na přečerpání paliva z nádrže do nádoby?
Ta by se mi hodila,mám takovou jinou už 25let starou,kdes jí koupil?Je to doufám na benzin,aby ti to nerozpustil.
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
A2 bohužel ruční páčku nemá. Tahle pumpa se prodává na starší modely dieselových Citroenů a Peugeotů (kámoši to koupili starší na vrakáči v Kosově, já ji koupil novou v Kelly jako univerzální ještě levnějc). Taky jsem měl strach, jestli to benzín nerozleptá, ale prodavačka tvrdila, že je to univerzální. Namontoval jsem to už v září, čekal jsem jak to dopadne než to zveřejním a zatím dobrý. Ale stejně s sebou raděj vozím kus hadičky a 2 spony, kdyby se to někde na cestě vyjebalo.
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
..Tak jako řešení mám určitě levnější variantu... Vezmeš žilní jehlu - je o něco tlustější než běžná injekce - píchneš jí do gumový hadice sání před karbec a pak tam před startem pošleš tak 200ml benzínu. Chytá rovněž okamžitě. No a na tu jehlu můžeš dát gumovou čepičku z odvzdušňováku brzd. Pro puritány - jehla lze vyjmout a hadice se zatáhne.Jack Bery píše: ↑02 dub 2018 10:14 Tak bych chtěl po delší době trochu oživit tohle forum a také se pochlubit úspěchem - konečně jsem vybojoval boj s padáním benzínu. A ani jsem nemusel investovat 7550 Kč jak mi tu kdosi radil, nehledě na problém se sháněním. Kamarád přišel s nápadem, Cu trubku a pertlovačku jsem měl v práci, benzinovou hadičku poskytl mladej a tak jsem koupil akorát holendr a gumovou pumpu, celkem asi 240 Kč. Funguje to perfektně - sice si po delší pauze (měsíc a více) musím nejdříve procvičit ruku jako to někdo dělá gumovým kroužkem, ale efekt je ohromující - i po několika měsících motor naskočí při 2. - 3. otáčce. Kdyby to nějakému originalistovi moc vadilo, původní kovovou trubku jsem zachoval, takže ji kdykoli můžu dát zpět a dál trápit baterky a starter. pumpa.jpg
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Jo- tak tohle přesně dělal pán, od kterýho jsem kdysi Mutta koupil,takže první věc co jsem na Muttu udělal bylo,že jsem onu díru po jehle v hadici sání pečlivě omotal izolačkou a začal startovat jako normální člověk přes sytič.
Taky, že prý mu nebrzdí ruční brzda,14-tka klíč,poloha vleže,dvě otáčky štelung matkou a ejhle ona najednou brzdila.
Taky, že prý mu nebrzdí ruční brzda,14-tka klíč,poloha vleže,dvě otáčky štelung matkou a ejhle ona najednou brzdila.
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
S tou jehlou to dělá jeden kámoš, ale já myslím, že tohle je praktičtější - nemusíš natahovat benzín z větší nádoby, hlavně když jsi mimo garáž. Taky to zatažení dírky mi nepřipadá ideální, už takhle je tam dost možností přístupu vzduchu nebo úniku benzínu. Jen se mi zdá, že balonek nějak měkne. Tak uvidíme časem.
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Já to mám odkoukaný od Míly Miky - Bocmana. Starej pardál. Když jsem viděl, jak si ráno nese stříkačku, butylku a otvírá haubnu, šel jsem okouknout, co dělá. No a pak mi názorně předvedl, jak na padání benzínu. Tu jehlu měl otevřenou, bez čepičky, tak jsem mu čepičku doplnil z vlastních zásob v rámci hovoru o této vychytávce. Benzín měl v takový třetinkový lahvičce + hadřík. Velmi zkušeně tam poslal 200ml dávku benzínu a motor naskočil na první cvrnknutí. Pumpa asi dává hned poměrně dost benzínu, protože motor ani nekuckal a tak si myslím, že to nijak neškodí. Co se týká dírky po jehle, opravdu je malá a místo vpichu neznatelné. Dá se to případně zakápnout i lepidlem na gumu, v hadici je podtlak. A jinak, já tu svou leštěnku namáčím maximálně pod víčko nádrže :-))))
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Ten kámoš, jak jsem o něm psal minule, svůj postup zdokonalil - už nepíchá jehlu do hadice, ale hadici sundá a foukne to přímo do karbce. Funguje to perfektně, i se špatnými baterkami to chytne úplně okamžitě, což s balonkem, který tam má taky jako já, nedokáže, ráno nenastartuje vůbec. Ale dává tam necelou stříkačku 20 ml, tak se mi ty 2 deci jak píše Doga zdají moc. V hadici je podtlak, ale právě proto by to mohlo být zdrojem přisávání falešného vzduchu, i když asi minimálního.
Re: Začal mi zapadat benzin :-(
Jasně, 20ml, velká stříkačka.... Upsal jsem se o 0, dokonce 2x, a to jsem jí měl jako dítě skoro pořád v ruce :-)) omluva