Rozdělovač
Re: Rozdělovač
Ráno pršelo, tak jsem zkoušel hledat tu díru na plynu, sice nenašel, ale zdá se mi, že už jsem na stopě :D Že jo?
- Přílohy
-
- KDSCF7316.jpg (73.23 KiB) Zobrazeno 2330 x
Re: Rozdělovač
Jo, Pedro, když jsi takový úspěšný vykladač významu ventilace, nemohl bys mi ještě vysvětlit, proč mi to jede líp s plnou nádrží, než když tam je cca půlka a míň? Nádrž je čistá a momentálně mám filtr před pumpou i těsně před karburátorem a žádný bordel se v nich nezachycuje.
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovač
Možná je to blbost, ale jak vypadá AC pumpa? Respektivě mebrány.Milan píše:Jo, Pedro, když jsi takový úspěšný vykladač významu ventilace, nemohl bys mi ještě vysvětlit, proč mi to jede líp s plnou nádrží, než když tam je cca půlka a míň? Nádrž je čistá a momentálně mám filtr před pumpou i těsně před karburátorem a žádný bordel se v nich nezachycuje.
Re: Rozdělovač
Blbost to určitě není. Když sundám víčko pumpy, tak membrána vypadá nepoškozeně. I přesto uvažuju, že jí vyměním. Schválně, co to udělá.
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovač
Ještě bych zkusil pročistit trubky a ty veškerý věci co jsou na nádrži.Milan píše:Blbost to určitě není. Když sundám víčko pumpy, tak membrána vypadá nepoškozeně. I přesto uvažuju, že jí vyměním. Schválně, co to udělá.
Re: Rozdělovač
Trubky jsem profukoval pusou, zdá se mi to OK. Projedu to všechno ještě jednou. Vždyť je to radost. :D Jo nemám tam tu hadici vracející přebytečný benzin od vstupu do karburátoru zase zpět do nádrže. Údajně se ale nedávala už originálně.
Re: Rozdělovač
Trochu podivný způsob pokládání otázky :) , nicméně k dotazu bych podle popisu situace řekl, že jestli je AC pumpa v pořádku, tak tam budeš mít asi někde netěsnost ve vedení. Když je v nádrž plná, je k dodávce paliva do karburátoru potřeba menší podtlak vyvíjený AC pumpou. Když hladina v nádrži klesne a je potřeba, aby pumpa víc tahala, tak se asi někde projeví netěsnost.Milan píše:Jo, Pedro, když jsi takový úspěšný vykladač významu ventilace, nemohl bys mi ještě vysvětlit, proč mi to jede líp s plnou nádrží, než když tam je cca půlka a míň? Nádrž je čistá a momentálně mám filtr před pumpou i těsně před karburátorem a žádný bordel se v nich nezachycuje.
Re: Rozdělovač
4 Pedro, já to myslel dobře, tak jak jsi to vysvětloval to mělo logiku. Ty netěsnosti taky mají logiku, zkusím to nějak ověřit, ale nikde mi benzin neprolíná (teda nic jsem nenašel, ale fak t je, že dost často je cítit)
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rozdělovač
Milane až budeš čistit trubky atd... Tak koukni na odvětrávací ventyli nebo co to je na té nádrži za zbytečnosti jestli tam nejsou poprsakaný ty gumokorkový těsnění. Tím by to taky mohlo přisávat vzduch.
Re: Rozdělovač
Tak jsem si definitivně potvrdil hypotézu, že s plnou nádrží to jezdí líp než když tam je 30% a méně. Od té doby co mě to napadlo, tak jsem 2x tankoval a je to absolutně jednoznačný. Dřív jsem si taky všiml, že se výkon mění, ale přičítal jsem to jiným vlivům (protivítr, teplota, profil trati, atd.) Teď už je to ale jasný. Jakmile je tak třetina nádrže, tak to i po rovině na plný plyn nemá výkon, jako by mě něco drželo za zadek a do kopců když na to šlápnu tak je i jiný zvuk, s plnou nádrží to je takový hlubší tón a motor má snahu se s kopcem nějak vypořádat, jakmile je benzínu pod půlkou, zvuk je při akceleraci jakoby vyšší, netáhne to a je třeba přeřadit na 3. Zatím jsem neměl čas nic rozebírat a zkoumat ale je to tak. Uvítám jakékoli další rozumné nápady kde a co prověřit. Dík.
Re: Rozdělovač
tak teda musim potvrdit že když jsme o tom už teda mluvili a pak sem se na to soustředil tak mi to taky tak přišlo - aspoň to člověka nutí mít furt plnou podle manuálu
quod licet Iovi non licet Bovi
Re: Rozdělovač
Pořád nevidím jediný logický důvod proč by měl být rozdílný výkon v souvislosti s plností nádrže.Pořád si myslím ,že to jsou pocity a nebo změněné atmosferické podmínky jako třeba větší vlhkost vzduchu ale pro potvrzení nebo vyvrácení problémů s přívodem paliva a nádrží se dávala hadička do náhradního zdroje benzínu tzv."kanystrovka" tak to zkus.
Re: Rozdělovač
Tak je to jasný, napřed jsem jak blb prošel všechny trubičky a zkoumal přisávání a pak se zase vrátil k AC pumpě. Přestože mám nové víčko z nové pumpy a odzkoušel jsem těsnosti ventilků před namontováním, po dvou měsících jeden ventilek skoro vůbec netěsní. Je to ten druhý ve směru od nádrže. Takže když byla hladina vysoká, ještě to i s jedním ventilkem stačilo dávat benzin. Jakmile klesla, pumpa už neměla sílu. Ta kvalita nových dílů je otřesná. Nečistoty žádné, zkusil jsem vypláchnout technickým, vyfoukat ale vůbec se to nezlepšilo. Je fakt, že to s jedním ventilkem v podstatě jelo a jen v některých režimech klesl výkon. To je pozitivní, no ale moc mi to nepomůže, v podstatě jsem vyhodil prachy za shit.
Re: Rozdělovač
Ještě pro legraci uvádím detail 40 let starého amerického ventilku (funkčního) a nového čínského (nefunkčního). Najděte 7 rozdílů :D . Například na tom čínském jsou docela hezky vidět stopy nůžek jak vystříhovaly to kolečko
- Přílohy
-
- DSCF7392.jpg (34.11 KiB) Zobrazeno 1995 x
-
- DSCF7393.jpg (32.74 KiB) Zobrazeno 1996 x