Představení
Re: Představení
TO : Seal Zdravím Tě , pokud se mohu vmísit do diskuse jako veteránista druhé a horší kategorie, tak na tomto autě bude taky pěkná prácička. Pokud se Ti nebude líbit Towka, tak zadní čelo a spoustu vyvařování a řekl bych ještě vyřezání toho přeplátování co již bylo vytvořeno, protože podle mého skromného názoru je to fuj. Dobrá kastle je základ a tohle nic moc a to ještě nevíš co je v tom harampádí. Jestli se to vůbec kdy pohybovalo. No nevím nevím. Takhle z fotky to moc neodhadneš. Buď opatrnej a přemýšlej.
Re: Představení
Stav motoru a převodovky bych neřešil, pořád se dá jakžtakž rozumně koupit celý powerpack nebo holt tohle zrepasovat.
Souhlasím s tím, že z fotek se dost věcí těžko posuzuje, ale dost mě překvapuje, že Ti tohle přijde jako nic moc stav kastle. Co myslíš, že se dá dneska koupit na práci za stav kastle? I vychvalovaní Arabové mi zrovna proti tomuhle přijdou jako dost shnilé hujdy a to nemluvíme o tom, jak byli brutálně potlučení.
Souhlasím s tím, že z fotek se dost věcí těžko posuzuje, ale dost mě překvapuje, že Ti tohle přijde jako nic moc stav kastle. Co myslíš, že se dá dneska koupit na práci za stav kastle? I vychvalovaní Arabové mi zrovna proti tomuhle přijdou jako dost shnilé hujdy a to nemluvíme o tom, jak byli brutálně potlučení.
Re: Představení
No tento konkrétní kus je již napaden opravářem a bohužel v zadním přičném nosníky částečně i podlahy a čerti vědí co bude dál špatně správně poukazano že je to bez zadního čela a powerpack se dá sehnat za pár kaček ale to už jsem ti psal arabové jsou otlučený Ale dají se v celku slušně prekovat a nebo portugalci je to dál ale je tam slušný výběr takže hledat a neunahlit se
Mutt mit uns
Re: Představení
Díky za rady pánové,
vypadá to, že výběr opravdu nebude tak jednoduchý.
vypadá to, že výběr opravdu nebude tak jednoduchý.
Re: Představení
Ahoj,
někoho tady znám osobně, někoho od vidění, ale to není podstatné. Pokud opravdu chceš M151A2 MUTT, tak si ho kup. A neřeš peníze, který do něj budeš muset dát... Buď koupíš hromádku pomuchlaných, zrezlých plechů v ceně kolem 80 tisíc a tak dalších 300000,-Kč do toho nasypeš... Nebo koupíš kolem 350 tisíc "udělaný" auto. Má to nevýhodu, že nevíš, jak je "udělaný". To, že jezdí, ještě vůbec nic neznamená. Jde o to, zda -li chceš mít po každém výletě bahno do pasu a měsíc na údržbu, nebo postavíš model 1:1 a jezdíš s ním na ukazování... Já to mám tak, že nejhezší pohled na ranní Brdy je od volantu tohodle auta... A to ti ani MASTERCARD nezprostředkuje...
někoho tady znám osobně, někoho od vidění, ale to není podstatné. Pokud opravdu chceš M151A2 MUTT, tak si ho kup. A neřeš peníze, který do něj budeš muset dát... Buď koupíš hromádku pomuchlaných, zrezlých plechů v ceně kolem 80 tisíc a tak dalších 300000,-Kč do toho nasypeš... Nebo koupíš kolem 350 tisíc "udělaný" auto. Má to nevýhodu, že nevíš, jak je "udělaný". To, že jezdí, ještě vůbec nic neznamená. Jde o to, zda -li chceš mít po každém výletě bahno do pasu a měsíc na údržbu, nebo postavíš model 1:1 a jezdíš s ním na ukazování... Já to mám tak, že nejhezší pohled na ranní Brdy je od volantu tohodle auta... A to ti ani MASTERCARD nezprostředkuje...
Re: Představení
Jo díky za rady.
Jak to tak vypydá, tak jsou tu dvě možný cesty.
Jednou je to hotový auto a druhou cestou je plechovka, kterou si musíš překovat.
Tak jako tak se domnívám, že finančně to přijde plus minus nastejno.
Jedíný rozdíl je, že plechovku si děláš sám a víš do morku kostle, jak si na tom stojí.
Největší problém ale asi vidím v nabídce. Ono není z čeho vybírat. A pokud jde o hotový auto, tak tam už není vůbec nic...
Jak to tak vypydá, tak jsou tu dvě možný cesty.
Jednou je to hotový auto a druhou cestou je plechovka, kterou si musíš překovat.
Tak jako tak se domnívám, že finančně to přijde plus minus nastejno.
Jedíný rozdíl je, že plechovku si děláš sám a víš do morku kostle, jak si na tom stojí.
Největší problém ale asi vidím v nabídce. Ono není z čeho vybírat. A pokud jde o hotový auto, tak tam už není vůbec nic...
Re: Představení
no cenový rozdíl jestli si to budeš dělat sám nebo použiješ ,,hotový kus "je dost podstatný protože když si to budeš sám rychtovat tak víš jak a co ale když si to koupíš hotový tak jsou to částečně vyhozený prachy protože tu není moc lidí kteří to myslej s repasí vážně schrábnout prachy a poser se.já furt slyšim 20 let mutty nebudou a je jich čim dál tim víc alespoň z mého úhlu pohledu když jsem si ho pořídil bylo jich tu cca 5-10 ks v provozu
P.S.-SZ to je to vedle přihlášení jestli máš filipa
P.S.-SZ to je to vedle přihlášení jestli máš filipa
Mutt mit uns
Re: Představení
Souhlas se Saddamem. Koupit "hotové" auto nebo si auto nechat komerčně udělat, to chce kromě nabité peněženky ještě dost velkou dávku naivity. V ČR se v téhle oblasti uplatňuje především kyt, barva a ruka vytažená z bezedné kapsy. Armády by se v oblasti kamufláže mohli od českých mechaniků hodně učit.
Jak se dá vrazit do Mutta kromě pořizovací ceny 300000,- osobně netuším. Možná když se díly nakupují v Přešticích bez 70% cenové akce a auto se nadělí některému z vyhlášených garážových umělců.
Nicméně třeba moje story s Arabem byla 100000,- za koupi a +/- přesně dalších 100000,- do opravy, kdy se vyměnilo naprosto vše gumové plus další věci, které podléhají stárnutí nebo byly zničené, vše se opískovalo, nastříkalo US barvou, mechanika se přetěsnila, komplet spojovací materiál šel do chromátového zinku, dali se nové pneumatiky a doplnily origo čalouny, plachta, příslušenství atd.atd. Vždyť to auto je jednoduché lego o pár dílech.
Nepočítám tedy do ceny čas (strávili jsme na tom po odpoledních a víkendech cca 2 měsíce), kdy jsem vše dělal sám s přítelkyní, kromě klempířiny na kastli, kterou jsem nechal za přijatelné peníze udělat (to je započteno v těch 100000,-).
Navíc člověk pak přesně ví, co jak je udělané a má to bez nečekaných překvapení (téměř vždy nemilých).
Jak se dá vrazit do Mutta kromě pořizovací ceny 300000,- osobně netuším. Možná když se díly nakupují v Přešticích bez 70% cenové akce a auto se nadělí některému z vyhlášených garážových umělců.
Nicméně třeba moje story s Arabem byla 100000,- za koupi a +/- přesně dalších 100000,- do opravy, kdy se vyměnilo naprosto vše gumové plus další věci, které podléhají stárnutí nebo byly zničené, vše se opískovalo, nastříkalo US barvou, mechanika se přetěsnila, komplet spojovací materiál šel do chromátového zinku, dali se nové pneumatiky a doplnily origo čalouny, plachta, příslušenství atd.atd. Vždyť to auto je jednoduché lego o pár dílech.
Nepočítám tedy do ceny čas (strávili jsme na tom po odpoledních a víkendech cca 2 měsíce), kdy jsem vše dělal sám s přítelkyní, kromě klempířiny na kastli, kterou jsem nechal za přijatelné peníze udělat (to je započteno v těch 100000,-).
Navíc člověk pak přesně ví, co jak je udělané a má to bez nečekaných překvapení (téměř vždy nemilých).
Re: Představení
To je, Pedro, jednoduché...Koupíš za 172 tisíc / pozor, sleva 8 000,-Kč / rozježděnej vrak araba / Honza MUTT ví / a když zjistíš, jak si blbej, máš dvě možnosti... Buď ho zase prodat a nebo začít s opravou. Protože klempířinu neumím, ale vím, co obnáší generálky, seženeš nikoliv garážové úmělce, ale alespoń jednoho machra klempíře a pak lidi, kteří o těhle autech něco ví... Porovnáš názory, zkušenosti, možnosti své a možnosti trhu Projdeš nabídku v Německu, Holandsku a nakonec zjistíš, že to jde sehnat i u nás... Ceny jsou takové, které jsou zájemci za zboží ochotni zaplatit... Fording kit za 250 USD je fajn, ale když mi chtěli trubku nařezat, aby se jim vešla do FEDEX bedny a za tu dopravu chtěli pomalu stejně jako za kit, tak jsem to koupil v Přešticích.. protože jsem modelář, tak jsem potřebovali i ventil... A to nikdy brodit 150 cm nebudu..:-)) A ještě mi chybí vyfukování do brzd...To v Přešticích neměli..:-) No a po necelých třech měsících práce na kastli jsem za sborku a rozborku auta zaplatil necelé kilo...Je pravda, že ten kluk na tom nechal ruce / živí se veterány pro úplně jinou ligu zákazníků, ale pokud by byl zájem, můžu poskytnout kontakt /. No a pak došlo na tu mechaničinu...přetěsnění bylo asi to nejmenší... komplet brzdy, diferáky, tlumiče...Gumy lehárky.. Víko převodovky. Lakovna. No a pak doplňky....Desku z Ebay, základnu z Řípy, PRC 25 od Ottela, anténu - velkou -od Saddáma, kabely - Reforger, Baterky z Ebay, ale protože mi je nechtěli poslat, tak se kupovaly přes známý v USA. Plachtu i boky z Přeštic - komplet, poziční světýlka od Plachťáka... A to nepočítám věci, které nejdou sehnat jinak, než že zajedeš do Reomi nebo na tu belgickou burzu.... Třeba pákování stěračů s tisícihranem na ramínko..... No a pak potřebuješ výzbroj, doplňky...Abych to neprotahoval, při 500 tisících jsem to přestal počítat... Kdybych si uměl vše udělat, tak jsem tak na těch 350 -400 tisících, správně říkáš, vždy se něco objeví...:-))
Re: Představení
Doga-Tak to asi držíš rekord,když jsi při 500k přestal počítat,to je mazec.
Když je máš,tak není co řešit,do hrobu si je nevemeš a dědicové by to stejně rozfrcali
Jeden kolega, co nedávno dorenovoval A1, byl okolo těch 400k,ale ten už sem nepíše, ani nedává fotky, páč má rozum a ví,že je to ztráta času.
Těch 100klacků,jak píše Pedro,že by to spravilo,aby bylo vše jak má být,když pořizovačka byla 100,za třeba pěkného,ale jistě vylágrovaného Arabáše,i když si díly navozil z Reomie,no nevím,taky v kterém to bylo roce,že.
Tak Pedro holt drží rekord za Muttí renovaci za nejnižší cenu,no
Ty jsi mi nějakej Spořínek,my se do toho takhle vylejváme a Ty?!
Když je máš,tak není co řešit,do hrobu si je nevemeš a dědicové by to stejně rozfrcali
Jeden kolega, co nedávno dorenovoval A1, byl okolo těch 400k,ale ten už sem nepíše, ani nedává fotky, páč má rozum a ví,že je to ztráta času.
Těch 100klacků,jak píše Pedro,že by to spravilo,aby bylo vše jak má být,když pořizovačka byla 100,za třeba pěkného,ale jistě vylágrovaného Arabáše,i když si díly navozil z Reomie,no nevím,taky v kterém to bylo roce,že.
Tak Pedro holt drží rekord za Muttí renovaci za nejnižší cenu,no
Ty jsi mi nějakej Spořínek,my se do toho takhle vylejváme a Ty?!
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Představení
Je fakt, že to jsou komplet náklady. Tedy provoz, pronájem garáže, pravidelná údržba, benzín..náhradní díly do foroty... Já to sledoval, abych to porovnal s náklady na ženský :-)) .Kdybych ho nekoupil o cca 50 tisíc dráž a jak říkám, neměl obě ruce levý, tak jsem na těch 300-350 tisících... Za renovaci, dovybavení, blbinky zbytečný a tak.. Ale oproti ženským to má opravdu daleko jinačí přednosti, hlavně zážitky... Už si slyšel o mechanizovaným trampingu... Tak to je ono...
Re: Představení
takže k tomu co jste zde sčítali to fakt nechápu ale rozumim
nicméně jak zde psal Pedro já jsem na tom cca stejně jen bych doplnil že nejdražší díl na renovaci byl ROPS kit cca 35 000 kč pořizovací cena cca100 000 kč pískování cca 7 000 kč galvanizace šroubů cca1 500 kč barvy cca 6 000 kč materiál na svařování cca 3 000 kč nové pryže 10 000 kč náhr. díly cca 25 000 kč šnorchl 5 500 kč a pak nějaký sračky co si už nepamatuju a moje ruce k nezaplacení. doba čistýho času práce byla asi 3,5 měsíce jelikož lítám pracovně mimo tak se to celý protáhlo na 7 měsíců
kit se snažim téměř nepoužívat jen k zaretušování nerovností max. 1-2 mm síla spotřeba je cca 1/2 plechovky tmelu
a to je asi tak vše a samozřejmě fotodokumentace aby bylo jasno že co říkám také dělám
P.S. díly v čechách zásadně nekupuju je to příliš drahé
nicméně jak zde psal Pedro já jsem na tom cca stejně jen bych doplnil že nejdražší díl na renovaci byl ROPS kit cca 35 000 kč pořizovací cena cca100 000 kč pískování cca 7 000 kč galvanizace šroubů cca1 500 kč barvy cca 6 000 kč materiál na svařování cca 3 000 kč nové pryže 10 000 kč náhr. díly cca 25 000 kč šnorchl 5 500 kč a pak nějaký sračky co si už nepamatuju a moje ruce k nezaplacení. doba čistýho času práce byla asi 3,5 měsíce jelikož lítám pracovně mimo tak se to celý protáhlo na 7 měsíců
kit se snažim téměř nepoužívat jen k zaretušování nerovností max. 1-2 mm síla spotřeba je cca 1/2 plechovky tmelu
a to je asi tak vše a samozřejmě fotodokumentace aby bylo jasno že co říkám také dělám
P.S. díly v čechách zásadně nekupuju je to příliš drahé
Mutt mit uns
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Představení
Uz me tohle moc nebavi cist, ale zeptam se na jednu vec. Vy co si raci jedete nakoupit ven protozeje to tam udajne levnejsi, rekne te mi jakej je rozdil v cenach kdyz zapocitate dopravu a dalsi vydaje spojeny s cestou. Su zvedavej jestli mi na tohle nekdo odpovi.
Re: Představení
Doga: Bižuterii typu vysílačky, výzbroj apod., tu bych asi do ceny auta nepočítal. Natož pronájem garáže... Je to samozřejmě taky výdaj, ale s opravou auta nesouvisí.
Bighead: Já jsem spořílek, to neříkám že ne. Dokonce s jedním kamarádem, se kterým máme podobnou strukturu výdajů, ale který vyznává opačnou filozofii než já (místo šetření radši víc vydělat), máme takovou soutěž - jestli on víc vydělá nebo já víc ušetřím. Asi si může dnes už dovolit finačně víc, ale má tak týden volna v roce a nejspíš ho potká první infarkt dřív než mě. Nic pro mě...
Araba jsem dělal podle mě tak před čtyřmi lety. Na motoru se měnila jen vodní pumpa, těsnění a chyběl alternátor. Jinak jako nový. To samé převodovka, která byla nečekaně dokonce plná čisťounkého oleje, stejně jako přední dif a skříňka řízení. Zadní dif se přetěsnil, seřídil se záběr kol(chyběl tam zajišťovací hřebínek) a pohoda. Prostě dobrý kus. Ale špatný bych si nekoupil.
Stanles: Pokud si budeš chtít koupit jedno prasátko, jasně se solo pro něj nevydáš napříč Evropou. Na druhou stranu, pokud uděláš rozborku a soupis potřebného na celé auto, tak se Ti cesta ven rozhodně vyplatí, kór když bys třeba našel podobně postiženého kolegu. Další věc je, že nutně nemusíš jet zrovna jen pro Muttí díly. Cca 1x-2x měsíčně jedu někam do Německa, 2x ročně do Itálie, cca 1x ročně do Francie a i jinak se rád porůznu motám po tom našem starém kontinentě, který dnes zdaleka není tak velký, jak se nám kdysi zdálo. Zítra večer mám být v Düsseldorfu a odtamtud je to cca 80km do Holandska, takže proč se tam nestavit.
Bighead: Já jsem spořílek, to neříkám že ne. Dokonce s jedním kamarádem, se kterým máme podobnou strukturu výdajů, ale který vyznává opačnou filozofii než já (místo šetření radši víc vydělat), máme takovou soutěž - jestli on víc vydělá nebo já víc ušetřím. Asi si může dnes už dovolit finačně víc, ale má tak týden volna v roce a nejspíš ho potká první infarkt dřív než mě. Nic pro mě...
Araba jsem dělal podle mě tak před čtyřmi lety. Na motoru se měnila jen vodní pumpa, těsnění a chyběl alternátor. Jinak jako nový. To samé převodovka, která byla nečekaně dokonce plná čisťounkého oleje, stejně jako přední dif a skříňka řízení. Zadní dif se přetěsnil, seřídil se záběr kol(chyběl tam zajišťovací hřebínek) a pohoda. Prostě dobrý kus. Ale špatný bych si nekoupil.
Stanles: Pokud si budeš chtít koupit jedno prasátko, jasně se solo pro něj nevydáš napříč Evropou. Na druhou stranu, pokud uděláš rozborku a soupis potřebného na celé auto, tak se Ti cesta ven rozhodně vyplatí, kór když bys třeba našel podobně postiženého kolegu. Další věc je, že nutně nemusíš jet zrovna jen pro Muttí díly. Cca 1x-2x měsíčně jedu někam do Německa, 2x ročně do Itálie, cca 1x ročně do Francie a i jinak se rád porůznu motám po tom našem starém kontinentě, který dnes zdaleka není tak velký, jak se nám kdysi zdálo. Zítra večer mám být v Düsseldorfu a odtamtud je to cca 80km do Holandska, takže proč se tam nestavit.
Re: Představení
No, já víceméně reaguju na prvotní podnět zájemce o koupi vozu. Proto jsem zmínil i jiné položky, než přímo náklady na zprovoznění vozu. Ono je to třeba brát v potaz taky. Když chceš opici, musíš mít na banány.. a MUTT je kasička. Ale krásná. No a ta bižuterie... hezký... To začnu používat, stejně jako Bocmanovo, že po 1.březnu jezdí s plachtou jen buzeranti...