Uhodni auto
Re: Uhodni auto
pěkně vykuněná CJ-6 ? Majitel: půjčovna svatebních limuzín, Dillí, Indie ?
mutt m151 A2, 1977
gaz 69, 1956
jeep cj 5 RC
gaz 69, 1956
jeep cj 5 RC
Re: Uhodni auto
Není to CJ6 takto se to vyrábělo (byli i pickupy s kabinou jen pro dva) a Indie to také není.
- Přílohy
-
- ddd.jpg (11.16 KiB) Zobrazeno 2209 x
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3550
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Uhodni auto
Hmmm... To bude zas nějáká slušná mrdka na Véčkách....
Re: Uhodni auto
No, myslel jsem, jestli to není tohleto,ale asi to nebude ono.
Co to je ta náprava,není tam moc vidět,je poháněná?Ty reduktory a ty pera to je mazec.
Co to je ta náprava,není tam moc vidět,je poháněná?Ty reduktory a ty pera to je mazec.
- Přílohy
-
- P9280105.JPG (170.42 KiB) Zobrazeno 1646 x
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Uhodni auto
Tohle ani podobná "mrdka" to není, nejsem znalec, ale dle názoru zkušenějších je to určitě originál. Fotil jsem i přední nápravu, naprosto stejný princip, odpružení torzní tyčí pod nárazníkem, každé kolo má svůj kardan.
Fotka je mizerná, ale zkusím ji sem dát. Mě to řešení připadá unikátní, nic podobného jsem dosud neviděl.Re: Uhodni auto
No já si říkal,že je tam vidět jakoby kardánek ke každýmu tomu reduktoru,ale nechtěl jsem tomu věřit
Tak nás 20 co sem ještě lezem už nenapínej-nebo tak v neděli po obědě bys už moh prozradit,ne?
Každopádně fakt zajímavý,ty brutální hadice k brzdám taky
Tak nás 20 co sem ještě lezem už nenapínej-nebo tak v neděli po obědě bys už moh prozradit,ne?
Každopádně fakt zajímavý,ty brutální hadice k brzdám taky
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Uhodni auto
Hm,tak to je pěkná obludka
Na to bych chtěl shánět náhradní díly
Na to bych chtěl shánět náhradní díly
- Přílohy
-
- ya_126_01b.jpg (122.5 KiB) Zobrazeno 1621 x
-
- img_3.jpg (117.58 KiB) Zobrazeno 1621 x
-
- img_5.jpg (89.71 KiB) Zobrazeno 1621 x
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Uhodni auto
Ďáblos,jsi dobrej, klobouk dolů, "je vidět, že ty znalosti máte". Bighead mě sice předběhl, nicméně sem posílám toho krasavce, co jsem fotil v Dobčicích. Zajímavé je též řešení rezervních kol - jsou z obou stran a volně otočná, takže slouží zároveň při překonávání překážek podobně jako pomocná kolečka u OT 65.
Re: Uhodni auto
Taky je docela zajímavý,že tohle auto bylo vyráběný nastejno jako naše Tatra 805,1952-60,takže docela stařík.
Bylo jich vyrobeno 7200ks,Tater 13624ks,takže skoro jednou tolik,takže to bude asi celkem rarita-hádám?
Motor 6-válec-4620cm,SV,75kW,na hydr.brzdách podlak.posilovač.,4rychlosti,redukce terén,zavěšení nezávislé,zkrutné tyče a vlečná ramena.Hmotnost 3,7t.
Samostatné hnací hřídele-pohon H.
Některé kusy měly vzadu naviják2,5t.
Valníky se předělávaly na spojovací skříňové,byli také verze skříňové sanitní-AY126.
Zdroj:Encyklopedie hist.voj.vozidel,Bart Vanderveen 1999.
Bylo jich vyrobeno 7200ks,Tater 13624ks,takže skoro jednou tolik,takže to bude asi celkem rarita-hádám?
Motor 6-válec-4620cm,SV,75kW,na hydr.brzdách podlak.posilovač.,4rychlosti,redukce terén,zavěšení nezávislé,zkrutné tyče a vlečná ramena.Hmotnost 3,7t.
Samostatné hnací hřídele-pohon H.
Některé kusy měly vzadu naviják2,5t.
Valníky se předělávaly na spojovací skříňové,byli také verze skříňové sanitní-AY126.
Zdroj:Encyklopedie hist.voj.vozidel,Bart Vanderveen 1999.
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: Uhodni auto
Tohle je konkrétně z r. 1956. Mě se to auto moc líbí, ale to je asi tak všechno, mám co dělat, abych udržel v provozu MUTTa.