škubání
škubání
nemáte někdo nějakej tip,rozdělovač a karbec měním a ladím a furt ne a ne když jedu tak na slabší půl plyn tak to pořád poškubává a když jedu chvíli na vykvalt a pak přidám tak se zakucká a nebo škytne do sání . Na volnoběh uplně normálně a na plnej taky prostě nevím a prosím o radu,i blbou aspoň ocením zájem už fakt nevím
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání
Karbec si čistil? Pořádně vymejt, vyfoukat, nebo elektrolýzou. Popřípadě zkusit jinej rozdělovač, nejlíp mechanickej. Asi bych začal těmahle dvouma věcma.
Re: škubání
to mám za sebou,dva karbce ,dva rozdělovače a stokrát čištěný a dneska 150 km s pokusama ladit bohatost směsi a předstih
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání
Ty karbce a rozdělovače máš 100 % že jsou funkční, či pučený z jezdícího auta?
Určitě tam máš benzínovej filtr, dává tam pumpa dost benzínu?
Máš tam zpátečku do nádrže? Ta občas taky dělá bordel.
Určitě tam máš benzínovej filtr, dává tam pumpa dost benzínu?
Máš tam zpátečku do nádrže? Ta občas taky dělá bordel.
Re: škubání
Když vynecháme svíčky a jejich kabely, ve kterých být problém může, ale nebývá, tak je u Mutta ve hře 5 souvisejících parametrů, které všechny v křehkém součtu dělají běh motoru: karburátor, rozdělovač, metering valve(+mít samozřejmě vše související správně zapojené), palivové čerpadlo a vracečka do nádrže.
Ideální je mít ty první 4 věci z jiného plně funkčního auta na prohození a ladit vždy jen jednu z toho rozhašeného.
Ani to ale zdaleka nemusí být cesta k jistému vítězství. Je to prostě Mutt a místo karburátoru má splachovadlo, místo normálního odvětrání motoru má nesmyslnou podtlakovou soustavu měnící složení nasávané směsi obtížně vyzpytatelným přisáváním vzduchu až mezi karburátor a válec, plus rozdělovači by u takhle moderního auta pro vyvážený chod a přechody rozhodně neuškodila i podtlaková regulace předstihu.
Ideální je mít ty první 4 věci z jiného plně funkčního auta na prohození a ladit vždy jen jednu z toho rozhašeného.
Ani to ale zdaleka nemusí být cesta k jistému vítězství. Je to prostě Mutt a místo karburátoru má splachovadlo, místo normálního odvětrání motoru má nesmyslnou podtlakovou soustavu měnící složení nasávané směsi obtížně vyzpytatelným přisáváním vzduchu až mezi karburátor a válec, plus rozdělovači by u takhle moderního auta pro vyvážený chod a přechody rozhodně neuškodila i podtlaková regulace předstihu.
Re: škubání
Matthew ty si řízek,tys to rozštíp
Mě zas škube pravý oční víko,prej stres, nebo že by metering valve?!
Mě zas škube pravý oční víko,prej stres, nebo že by metering valve?!
1951 - M38 Willys MC
1967 - DKW Munga F91/4
1967 - DKW Munga F91/4
Re: škubání
Já bych taky až tak moc neřešil, vzhledemk mým ladičským schopnostem považuji za úspěch, když se auto pohybuje směrem dopředu.
Re: škubání
jo za těch pět let co ho mám jsem to taky nikdy neřešil,ale čím dál víc se člověk nudí a zvedaj se mu nároky tak mě napadlo že bych to zkusil doladit aby to jezdilo pěkně jako tudor. No ale asi to nechám tak a bude Na normálnim ježděni to člověk ani nepocejtí,ale ve větším provozu a nebo ve městě je to prostě znát. Myslel jsem že když sesadím karbec a rozdělovač z novejch věcí tak že se to doladí a bude,alenedomyslel jsem že je tam vlastně ještě spousta dalších kokotin jak píše Pedro. Tak na to seru a jedu se koupat
Re: škubání
mně to dělá v prudkém kopci v terénu.jak se auto nakloní víc ,tak mi ubery plyn a po pár vteřinách zas je v poho.
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání
Laki - kontroloval jsi výšku hladiny plováku? Špatná hladina taky dělá pěknej bordel.
jahytom - to Ti dělá jen v zátahu do kopce nebo prostě v zátahu? Třeba AC pumpa v extrému nestíhá dávat dost paliva.
jahytom - to Ti dělá jen v zátahu do kopce nebo prostě v zátahu? Třeba AC pumpa v extrému nestíhá dávat dost paliva.
Re: škubání
tu hladinu jsem řešil,ale jen podle rad okolí,jinak jestli je nějaká přesná hodnota tak tu nevím,ale i když byla vyšší a nebo naopak nižší tak jsem rozdíl nepozoroval dal jsem dneska karbec na ultrazvuk a až bude chladnějc a chuť tak budu pokusy opakovat,teď mě stačí že mě doveze k vodě a na anténě můžu sušit plavky
- Stanles
- Moderátor
- Příspěvky: 3549
- Registrován: 26 říj 2007 16:24
- Bydliště: Sever Moravy
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání
Zkusil bych tam dát základní hodnotu dle manuálu a pokud by to nepomohlo tak laborovat dál.
- Přílohy
-
- karbec.jpg (116.65 KiB) Zobrazeno 3443 x
-
- karbec2.jpg (77.57 KiB) Zobrazeno 3443 x
-
- karbec 3.jpg (94.74 KiB) Zobrazeno 3443 x
Re: škubání
díkas,jak dorazí z čistírny tak to tak poladím a uvidím narychtoval jsem i kladívkovej rozdělovač,obědnal nový svíčky a budu dál laborovat,do AC pumpy jsem dneska koukal a membrána s ventilkama krásně čistá a dává jako blázen,vracečku mám zaslepenou tak pak uvidím. Co by se stalo kdyby jsem zaslepil i všechny ty podtlakový trubky kolem motoru?
Re: škubání
Z vlastní zkušenosti vím, že Stanley může být hodně blízko. Hladina v plovákové komoře dokáže u muttanta dělat nehorázný divy. Bohužel původní hodnoty nejsou směrodatné. Jednou jsem s tím zabil celý den. Minimálně 10x demontáž a vzápětí, po přenastavení plováku, zpětná montáž karbce. Ale povedlo se. A pak je dobré vlastnit aspoň čtyři karbce a zkoušet :) Vyzní to dost blbě, ale je to tak. Na tři to nejede a na čtvrtý to jede jek z praku. Ale zřejmě to nejsou žádné převratné novinky.